در حال بارگذاری ...
با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان

پیش‌فروش بلیت نمایش «فراموشی» آغاز شد

نمایش «فراموشی» به نویسندگی و کارگردانی مشترک مهدی زندیه و آیدین تمبرچی پیش‌فروش بلیت‌های اجرای نمایش خود را آغاز کرد.

به گزارش ایران تئاتر، نمایش «فراموشی» تازه ترین همکاری مهدی زندیه و آیدین تمبرچی پس از کسب دیپلم افتخار نمایشنامه‌نویسی جشنواره دانشجویی با عنوان استاد اکبر رادی در سال ١٣٩۵ است که از بیست‌وسوم آذرماه ١۴٠٢ اجراهای خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین نمایش «فراموشی» جدیدترین همکاری مهدی زندیه و سجاد افشاریان پس از نمایش «بک تو بلک» است. پیش از این مهدی زندیه نمایش «گریزلی» با بازی مهدی حسین‌نیا را در سال ١٣٩٨ به عنوان آخرین اثر کارگردانی خود به صحنه برده بود.

در نمایش «فراموشی» علی زندیه، سپیده فضل‌یاب و احسان شهبازی به‌عنوان گروه بازیگران و همچنین شادی بیات به‌عنوان (دستیار اول برنامه ریز کارگردان و طراح صحنه و لباس)، نرسا بهلولی (طراح نور)، محمدحسین غفاری (آهنگساز و طراح صدا)، علی زندیه (طراح اقلام تبلیغاتی و ساخت تیزر)، سینا جلیلیان (طراح گرافیک) و امیر قالیچی (روابط عمومی) حضور خواهند داشت.

این نمایش از بیست‌وسوم آذر ١۴٠٢ در سالن یک عمارت ارغوان، اجرای خود را آغاز می‌کند و هم‌اکنون پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش در سایت تیوال آغاز شده است.




مطالب مرتبط

کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد
کارگردانان نمایش «فراموشی» مطرح کردند

تئاتر از رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ رنج می‌برد

مهدی زندیه و آیدین تمبرچی، کارگردانان نمایش «فراموشی» درحالی‌که این اثر را پرداخت متفاوتی از اشکال نسیان و فراموشی به لحاظ اجتماعی، روان‌شناختی و روابط بین فردی در زندگی می‌دانند؛ رقابتی شدن و حذف اندیشه‌ را به‌عنوان بخشی از مشکلات تئاتر معرفی کردند.

|

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

«آنتیگونه» دوباره به صحنه می‌آید

نمایش «آنتیگونه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا آگاه و تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان برای مدت محدودی به صحنه عمارت‌ نوفل‌لوشاتو بازمی‌گردد.

|

محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند
محمودرضا رحیمی، کارگردان و مدرس تئاتر:

«هیدن» تماشاگر را حتی بعد از پایان اجرا رها نمی‌کند

محمودرضا رحیمی پس از دیدن نمایش «هیدن» گفت خیلی افسوس خوردم که چرا انقدر دیر به تماشای این نمایش نشستم و ای‌کاش بتوانم در شب‌های پایانی اجرا نیز به تماشای دوباره این کار بنشینم تا باز هم لحظات هولناک، خوب و جذاب را حس کنم. این اثر، تماشاگران را حتی بعد از پایان اجرا رها ...

|

نظرات کاربران